Nieuwe toepassing voor het zelf beheren van inlogaccounts (en wachtwoordherstel)

(voor Magister, Office365 etc.: NIVO)

Voor leerlingen en ouders worden momenteel de uitnodigingen voor NIVO gefaseerd verstuurd naar het persoonlijk mailadres dat in Magister staat. Klopt het persoonlijk mailadres in Magister niet meer?

Ouders kunnen dit zelf wijzigen. Leerlingen kunnen dit doorgeven aan de leerlingenadministratie. 

Bij een foutief leerling mailadres wordt de uitnodiging naar de 1e ouder/verzorger gestuurd. 

 

In Magister zijn de persoonlijke gegevens te controleren bij de instellingen (bij de naam)> Contact. 

 

Begin je als leerling per nieuw schooljaar, dan wordt je account pas actief een aantal weken voor je 1e schooldag. 

 

LET OP! Om dit (school-)account te activeren (en later eventueel voor wachtwoord herstel) heb je een eigen privé email-adres nodig.

Heb je nog geen eigen mailadres? Maak er dan één aan. Misschien willen, als dat nodig is, je ouders je er wel bij helpen.

Zorg ervoor dat je (thuis) dit nieuwe mail-account activeert. Tijdens het activatieproces van het schoolaccount in NIVO moet je een persoonlijk mailadres invoeren waarop je codes ontvangt die je weer moet invullen voordat je schoolaccount actief wordt.
 

 

Meer informatie op de informatiepagina NIVO: 
http://www.vozeeuwsvlaanderen.nl/organisatie/ict/nivo/